Kabaneri of the Iron Fortress
During the Industrial Revolution, mankind is threatened by the sudden emergence of undead monsters called Kabane, who can only be killed by piercing their heart through an iron plate.
The Kotetsujyo heads for Kongokaku after escaping Kenkin Station; the people on the Kotetsujyo turn against Ikoma and Mumei, attempting to drive them from the train.
The Kotetsujyo faces a giant cluster of Kabane, while Ikoma and Mumei are at an abandoned station.