Killing It
Craig Foster, a Miami bank security guard, enters a state-sponsored python hunting contest to achieve his American dream of becoming a successful entrepreneur.
A divorced, down-on-his-luck single father named Craig tries to apply for a loan to start a new business, but an encounter with an Australian Uber driver changes his life forever.
Craig and Jillian must team up with Brock to take down a mysterious rival who is running away with the competition.
Jillian gets a chance to live a fairy tale life when she takes a TaskRabbit job and house-sits for a wealthy woman named Sloane Faulkner. But things are not as they seem to be.