Kotoura-San
Kotoura-san and Manabe-kun
Because of Kotoura’s abilities she has never had a real friend or a loving family. But that changes when she transfers into a new school and meets Manabe, who gets too excited about her special talent.
The First......
Kotoura gets recruited into a club that puts her further into the lime light. But the President of the club has an alternative plan for Kotoura.
Finally, everything is going well for Kotoura, but when Moritani does the unthinkable Kotoura will have to make a tough choice.
Manabe has gone back to how he was before Kotoura, and Yuriko knows it’s all an act. The ESP Research Society prepares for their first club trip to bring back Kotoura by any means necessary.
Kotoura is back, the ESP club has gained a new member, and it’s party time at Kotoura’s new apartment. Everything is coming up for Kotoura; that is until she learns about the upcoming sports festival.