Kourtney & Kim Take Miami
Paint the Town Dash
Khloé struggles to balance running the shop with presenting her new radio show. An argument with sister Kim threatens the future of the shop.
Khloé's job is threatened when she pulls out drugs on her radio show, while Kourtney accepts the affections of a lesbian.
Determined to get Kourtney a date, Khloé holds auditions at Dash in hopes that Kourt will embrace being single. Kim visits and gets peer pressured into getting drunk.
In an effort to forget about Scott, Kourt goes on a boy-crazy rampage. Meanwhile, Khloé hosts a Khloé Kardashian look-a-like contest to raise money for LGBT equality.
Kourtney's ex-boyfriend Scott makes an unexpected return, and she must decide whether or not to stay single. Meanwhile, Erika, one of the Dash employees, may get fired.
Khloé finally realises she can't land a decent boyfriend because of her own intimacy issues. Meanwhile, Kourtney saves the modelling career of Carrie, one of the Dash employees.