Kururi ~Who’s in Love with me?~
A perpetual people-pleaser, 24-year-old Makoto Ogata (Meru Nukumi) tends to keep to herself, avoiding showing her true self in both her private life and at work. However, after an accident, Makoto ends up with temporary amnesia, and finds a men's ring in her bag, but can't remember who she intended to give it to. Soon, three men – Kotaro Nishi (Koji Seto), Yuki Asahi (Fuju Kamio), and Ritsu Itagaki (Ryubi Miyase) appear – but to her dismay, the ring fits perfectly on all three of them. Between the three men, who self-proclaim to be her ex-lover, her only male friend, and her fated partner, respectively, are any of them who Makoto meant to give the ring to... or is it none of them?