Elite athletes in tough circumstances must strive for greatness on community college football teams, away from the bright lights of big-time college football.
Last Chance U
Athletes at East Mississippi Community College prepare for the upcoming season that is crucial to their future. The small comunnity college put the players through a gruelling training regime.
The community, players and other students get ready for homecoming weekend; Buddy loses his cool when tensions rise during the game.