Lost Women of Highway 20
Vanished
When 13-year-old Rachanda Pickle goes missing, suspicion falls on her father, who has a dark past. But a discovery of connected crimes from the 1970s suggests the truth may be more complicated.
Hidden in Plain Sight
Detectives discover that Rachanda's disappearance connects to other crimes buried in Oregon's wilderness. They close in on a suspect who has evaded justice for decades, but he is always one step ahead.
The detectives get close to nabbing their suspect, but he is already closing in on new victims. When justice comes, it reveals that previous horrors may only be the tip of the iceberg. A journalist fights to bring the truth to light.