Louis Theroux: Miami Mega Jail
In Miami County Jail, Louis discovers a strange jail culture where the men fight each other for food, status, and just to pass the time.
Louis Theroux goes deeper into the jail system, meeting an alleged triple murderer; he follows a group of inmates who escaped prison by attending a four month military style boot camp.