Love Better Than Immortality
In the year 2196 technology has advanced so much, that what was once considered extraordinary has now become ordinary. No longer troubled by the cares of daily life, nor plagued by the fear of death, humans have attained a new level of existence. But immortality comes at a cost. Trading the genuine experiences of a life well lived for those attained through virtual reality programs, humans can do the impossible. But some, like Chun Hua (Zhao Lu Si), have found that these virtual experiences just can’t satisfy their innate need to experience something real. Dissatisfied with her life, Chun Hua longs to experience true love. Seeking out a program that guarantees an experience like no other, Chun Hua agrees to subject herself to a most unusual adventure, giving up her immortality for a chance to experience true love. Waking up in a completely different world, Chun Hua finds herself quickly entangled in a complicated love story between the arrogant and aggressive Qiu Yue (Li Hong Yi) and the kind and gentle Xiao Bai (June Wu). Mortal enemies, Qiu Yue and Xiao Bai are as different as night and day, yet both find themselves falling for Chun Hua. Torn between love at first sight and a love strengthened over time, Chun Hua must decide which man has truly won her heart. Based on the novel of the same name by Shu Ke, “Love Better Than Immortality” is a fantasy adventure romance drama directed by Huang Chun.