Love of Thousand Years
Fu Jiu Yun (Zheng Ye Cheng), an immortal deity, pursues a mortal woman across 1,000 years and 10 different lifetimes, persistently seeking her love. When she is reborn as a princess, a neighboring evil prince and his demonic allies destroy her family and realm. Surviving by taking her maid Qin Chuan's (Zhao Lu Si) identity, the princess seeks revenge with Fu Jiu Yun's help. As they form a deep love bond, they learn their romance is destined to be tragically short, forcing them to make critical choices that will impact their lives and her subjects forever. Based on a novel by Shu Si Lang, this is a 2020 Chinese drama series directed by Hui Yu.