Love You Just as You Are
At thirty, Akira Isomori (Jin Shirasu) leads a comfortable life as a salary man, married to novelist Sonoko (Yua Shinkawa). His world is suddenly upended when he's diagnosed with a rare medical condition called "Sex Altering Syndrome" that requires him to live the rest of his life as a woman (Natsuna). Struggling to adapt to her new identity, Akira faces challenges in both personal and professional spheres, while Sonoko grapples with the unexpected transformation of her husband. Their relationship is put to the ultimate test as they navigate this unprecedented change, questioning whether their love can survive such a profound physical and emotional shift. Based on the manga "Individual Differences" by Kinoko Higurashi, this is a 2022 Japanese romance drama directed by Daisuke Yamauchi that explores the depths of love, identity, and acceptance.