Management of Novice Alchemist
I Bought a Shop!
Sarasa wants to turn metaphorical lead into literal gold by passing her final alchemy exam, but there is just one problem.
I Came to the Village!
Sarasa's new living situation looks a little shabby, but there is more to it than meets the eye. With some hard work and a little help, she wants to transform her home.
Sarasa needs frostfang bat fangs, but that requires hunting them in the cave systems they live in.
A monster hunt could yield a rare ingredient and Sarasa can enjoy a lake trip in the bargain.