Murder in the Wicked West
In modern-day communities with Wild West-like lawlessness, investigators use old school methods to tackle murders and hunt down killers in an environment of vigilante justice.
Utah's Lion King
When Rex Tanner and his friend June Flood go missing in suspicious circumstances, local investigators uncover an explosive story of paranoia, greed and dynamite in central Utah.
Oklahoma newlywed Rex Harper is shot dead at the wheel of his truck on Main Street in what investigators believe is a professional hit.
When cowboy Rick Godfrey goes missing in the Mojave desert, investigators discover he has seduced and swindled many women.
A prairie-town sheriff uncovers a drug ring that includes its most powerful law enforcement officials. The ring's kingpin makes a deal, and days later, he's dead.