My Husky Boyfriend
Song Qiao Xin (Dawn Chen), a cheerful 23-year-old communications company employee who loves cats, struggles with punctuality and harbors a secret crush on her co-worker Xu Ming Hao (Gao Kai). Her work life takes an unexpected turn when the new CEO, Bai Jing Yu (Ryan Cheng), arrives with an unusual aversion to cats and a mysteriously dog-like personality. After discovering his carefully hidden secret, Qiao Xin is sworn to silence, creating a unique bond of trust that might develop into something more. Will she be able to keep his extraordinary secret, and could an unlikely romance be brewing between them? This is a 2021 Chinese drama series directed by Zhao Qi Chen.