My Sassy Princess: Sleeping Beauty
High schooler Sangnuea (Kimmy Chermarin Cole) has spent her entire life under the strict care of overprotective parents due to her severe allergies and asthma. Feeling stifled by their control, she begins sneaking out at night to surf skate with a team led by Ken (Pepo Nutchapan Paramacharenroj), a rebellious senior and star skater. This secret hobby fills Sangnuea with excitement and freedom, fueling her determination to continue skating and improve. Despite her injuries, she manages to cover them up thanks to her family's new tenant Khai (Lee Thanat Lowkhunsombat), a doctor who reluctantly gets involved after Sangnuea discovers a secret that may jeopardize his stay. However, when Sangnuea’s escapades leads to a serious accident, she must confront her feelings and determine who truly stands by her side – Ken, who pushes her to take risks and embrace life, or Khai, who always supports her in times of need.