My Son Jeffrey: The Dahmer Family Tapes
This 4-part true crime documentary series charts the personal life of notorious serial killer and cannibal, Jeffrey Dahmer. Through never-before-heard conversations between Jeffrey and his father Lionel, and exclusive Dahmer family home movies.
Abandoned
A young Jeffrey Dahmer in his own words, reveals details of his path towards his first murder.
Enlisted
Lionel Dahmer sends Jeffrey away, first to college, then to the army to straighten him out.
Dahmer is arrested and sentenced to life. He seeks redemption and reconnects with his father.