Nissy Entertainment 4th LIVE 〜DOME TOUR〜 LIVE & Documentary
This is the second part of the documentary films following Nissy on the tour. During the COVID-19 pandemic, many restrictions were placed but Nissy worked hard to offer the best "Entertainment," living in the present as he always says. The backstage moments of the tour were captured by the camera. He was moved, rejoiced, and cried. All the feelings he put in producing the tour are discovered here.