Perfect Wife: The Mysterious Disappearance of Sherri Papini
Keith and Sherri Papini's seemingly idyllic family life is shattered when Sherri vanishes from their northern California neighborhood, triggering a frenzied search that becomes news around the world.
It's a Wonderful Life With You
When young mother Sherri Papini vanishes during a morning jog near her rural California home, suspicion falls on her husband Keith. As the frantic search makes global headlines, investigators are left baffled.
After Sherri is discovered on Thanksgiving morning, she describes a violent abduction and nightmarish captivity. When her account leads to a search for two Hispanic women, the public demands answers while her family retreats from the public eye.
As Keith struggles to support Sherri's trauma and rebuild their family, an unexpected call from law enforcement leads to new revelations that turn their world upside down.