Portillo's Andalucia
Michael Portillo celebrates Andalusia, one of Spain's most interesting and diverse regions. He visits six of his favourite spots and reveals what makes them so special.
Malaga and Ronda
In the coastal city of Malaga, Michael enjoys one of Spain's biggest street parties known as the Feria. He also visits the incredible hilltop town of Ronda and stops off at a vineyard.
Michael visits the busiest fishing port in Andalucía, stops off in Huelva City to follow in the footsteps of Christopher Columbus and visits the stunning Gruta de las Maravillas caves.
Michael Portillo goes to two of the places he knows best to finish his Andalusian odyssey. He visits the capital city of Sevilla and the town where he lives, Carmona, taking in the Metropol Parasol and tapas.