Red Bull King of the Air
Red Bull King of the Air returned in 2025, bigger, higher, and better than ever. It’s the ultimate playground for the world’s best, a launchpad for fresh talent, and a driving force behind the next-level progression of big air kiteboarding skills and equipment development.
This year the athletes are taking to the skies at Kite Beach with bigger moves and even bigger airs – catch up with all the action as it unfolded on the first day of the competition.
18 of the world’s best kiteboarders take to Kite Beach, South Africa. Over the past 11 years, Red Bull King of the Air has become THE marquee big air kiteboarding event of the year.