Mordecai, a blue jay, and Rigby, a raccoon, are groundskeepers at a park. They are best friends, but are lazy and refuse to let their jobs interfere with their ability to have fun.
The Power
After making a hole in the wall, the guys try to fix it before it is discovered.
Just Set Up the Chairs
Whilst trying to prove that they are not slackers, Mordecai and Rigby slack off and accidentally release an 8-bit demon from an old arcade machine.
Rigby and Mordecai work overtime to earn enough money to buy tickets for a Fist Pump concert.
Tired of Mordecai always beating him, Rigby decides to learn the martial art of Death Kwon Do.
Skips secludes himself in a forest every year on his birthday, but this year Mordecai plans to give Skips a surprise party.