Natsuki Subaru, an ordinary high school student, is on his way home from the convenience store when he finds himself transported to another world. As he's lost and confused in a new world where he doesn't even know left from right, the only person to reach out to him was a beautiful girl with silver hair. Determined to repay her somehow for saving him from his own despair, Subaru agrees to help the girl find something she's looking for...
Return to School
Subaru awakens to find himself in a classroom with Emilia as the homeroom teacher.
Subaru is in yet another unique café whose theme is a mystery, though the staff is familiar.
Subaru runs into Felt and Emilia in an arcade, where Felt is having some kind of competition with Reinhard.