Sabrina Spellman, a teenager with special powers, strives for a normal life with the help of her wacky aunts and a talking black cat named Salem.
Sabrina inadvertently turns Libby into a pineapple and must appeal to the Witches' Council to reverse the spell.
Sabrina meddles with the fates of her unsuspecting friends when she grants three wishes for them, which causes terrible things to happen.
Sabrina wants to be at the coolest ghoul party around, but must attend a witches' coven celebration instead.
Hilda and Zelda conjure up a dream date for Sabrina when Harvey fails to ask her to the school dance.