Scars of Beauty
Young Sofia faces a challenging journey after seeing her mother wrongfully imprisoned because of her cousin Lola. Without direction, she is taken in by the loving Paixão family, led by matriarch Elvira, who is dealing with a tragedy.
After losing everything in a fire, Sofia and her mother move in with her ambitious cousin Lola, where Sofia befriends Gabriel.
Sofia sees Cléo arrested for a crime she didn't commit; Lola makes Sofia her maid; Lola threatens to reveal Rebecca's matter.
Sofia visits her mother and finds out the truth about Lola. She then plans to provide evidence about Rebeca to the police.
Viviane investigates Rebecca's case and threatens Lola, Rog and Benjamin; the Paixão family rejoice over the discovery of a suitable donor; Sofia visits Cléo in prison.
Rog and Benjamin boycott Rebecca's transplant; Elvira and Lino adopt Sofia, who discovers that Lola killed Cléo and decides to take revenge.
Sofia is desperate to take revenge and alters her identity to develop a new connection. She then ends up in Rog's clinic.