Schitt's Creek
Johnny and his wife Moira find themselves completely broke. With only one asset, a small town called Schitt's Creek, which the Roses bought years earlier as a joke. With their two spoiled children in tow and their pampered lives behind them, the Rose family is forced to face their newfound poverty head-on.
Our Cup Runneth Over
After losing everything, the Roses are forced to move to their only remaining asset, the town of Schitt's Creek.
The Drip
Johnny searches for permission from the mayor to sell the town; David and Alexis enjoy a night out with the locals.
Johnny tries to have an offensive sign removed; David is faced with the terrifying task of searching for a new job.
Johnny and Moira attempt to get to know their children; Alexis believes that Mutt is having an affair with the mayor's wife.
Moira is hired to be a local winery's spokesperson; David struggles with a health problem.