Sexify
To build an innovative sex app and win a tech competition, a sexually inexperienced student and her friends must explore the daunting world of intimacy.
When a professor gives Natalia troubling news about the app she's building for a tech competition, she must pivot to a new idea.
Natalia decides to build an app that optimises the female orgasm, and turns to Paulina and Monika for help.
The women visit a sex store to find the perfect research tool; when they fail to do so, Natalia decides to make one herself.
While Natalia and Paulina go to a sex trade show, Monika embarks on her own quest to recruit subjects for their study.
Monika's idea for gathering data is a hit, but Natalia isn't happy with the results; the women go to a class on female pleasure.