Spy Games
Locked In
Nine competitors race through a physically demanding course and put their training on lock-picking to the test; back at the safe house, suspicions run high over a stolen dossier.
Competitors break into two teams for a head-to-head challenge. Tasked with breaking into a spy safe house to gather intelligence, only one competitor is named the winner and another is dismissed.