Star and Sky Series: Sky in Your Heart
Kuafah (Mek Jirakit Thawornwong), a dedicated doctor, finds himself heartbroken after his girlfriend of seven years leaves him for constantly putting his work first. Determined to move on, he later attends her wedding, only to get into a drunken car accident with his friends, Mesa (Arm Weerayut Chansook) and JJ (Mike Chinnarat Siriphongchawalit). Sentenced to community service in a remote village, Kuafah meets Prince (Mark Jiruntanin Trairattanayon), their fiery volunteer leader. Their initial interactions spark unexpected chemistry, and when Kuafah learns that Mesa has feelings for Prince, he must confront his own growing attraction. Caught between loyalty and desire, Kuafah must decide whether to embrace his feelings or remain the friend he’s always been. This 2022 Thai BL drama, based on the novel “Star and Sky” by Peachhplease, was directed by New Siwaj Sawatmaneekul.