Strong Woman Do Bong-soon
Bong-soon finds a painting in Min-hyuk's closet, and it looks eerily similar. The two track down the owner of the motorcycle that chased them in the park, and Bong-soon gets rough.
Bong-soon struggles to control her emotions, and Min-hyuk keeps giving her a hard time. Bong-soon's mother gets a startling fortune from her psychic. Meanwhile, Min-hyuk has his first home-made meal in a while.
Guk-doo and his team find out more about the criminal at large, and that he may have a certain type. Min-hyuk and Guk-doo clash over how to protect Bong-soon.
Guk-doo doesn't trust Min-hyuk alone with Bong-soon, and the two argue over what's best for her. The two soon get drunk, and the tables turn. Meanwhile, Bong-soon confesses to Min-hyuk about her powers.