Tales of the Walking Dead
Standalone episodes focus on both new and established characters set in the world of the original "The Walking Dead" series.
Evie; Joe
In a road-trip story, a reclusive prepper abandons his bunker in search of a female prepper from his past; along the way, he meets an unlikely ally who is his polar opposite; they team up in an effort to find their lost loved ones.
In a fast-paced, reality-twisting buddy-action heist, a disgruntled receptionist and her overbearing boss are trapped together as the city of Atlanta collapses under the Walker Apocalypse, forcing them to work together in order to escape the city.
A mother evolves after she and her daughter escape violence and take refuge on a vintage steamboat; the peaceful ambience deteriorates when a coup attempt forces the mother to revisit her violent past in order to protect her child.
A naturalist who studies walkers encounters a spirited settler. An unlikely respect is forged between the two as the settler tries to argue in favour of people taking back the land from the dead.
A young stranger suddenly wakes up in a dangerous, foreign town with no memory of how he got there. He must piece together fragments of his broken mind to uncover why the townspeople accuse him of murder.