Teen Mom UK: My Birth Story
Sassi & Mia
Sassi and Mia recall the journey that took them from teenagers to teenage mums; Sassi opens up about being homeless whilst pregnant and Mia talks about the expectations of birth.
Sassi & Shannon's Stories
Chloe and Amber tell us all about the trials and tribulations that came with their pregnancies. Chloe talks about her struggle coming to terms with having a baby and Amber details her experience of a threatened miscarriage.