Teen Mom UK
Meet the Mums!
The lives of five girls living in the UK take an unexpected turn, and they must learn to balance them with children, boyfriends, jobs, and broken hearts.
Amber and Ste argue about their baby's christening; Mia has her baby; Chloe worries about her weight; Megan makes an important decision; Naomi participates in a showdown.
While Amber starts dating, Mia struggles with night feeds. Chloe and Marley head for a modelling session, Megan receives an extravagant gift, and Naomi and Raphael hit a rocky patch.
Chloe has a big night out to celebrate turning 18, but the event is marred by a row with Jordan; Megan and Dylan head to Spain; Mia confronts Maggie; Amber prepares for the christening.
Amber and Ste row, as Mia spends Father's Day in a bad mood. Elsewhere, Dylan does not care for Megan's 18th birthday outfit.
Chloe and Jordan decide to take a break, and Naomi dumps Raphael. Mia faces off with Erin, Amber and Ste head to counselling, and Megan and Dylan's engagement party ends in tears.