The Bermuda Triangle: Into Cursed Waters
An elite team investigate the Bermuda Triangle with the aid of a map marking the location of unidentified undersea wrecks and anomalies. They evaluate theories like rogue waves, giant methane bubbles and dead zones that bewilder equipment and planes.
The team search for the remains of an entire fleet of pirate ships that vanished suddenly in the Bermuda Triangle, as if swallowed by the ocean.
A team of experts enlist an advanced submarine to probe one of the deepest, darkest parts of the Bermuda Triangle in search of a ship that vanished in 1921. They also examine whether huge bubbles are opening up in the floor of the Bermuda Triangle.