The Cage of Love
Jiang Yu (Hawick Lau), a ruthless businessman during the Republican era, is determined to seek revenge against his sworn enemy. His carefully planned scheme becomes complicated when he meets Wu Cai Hong (Zheng Shuang), his enemy's compassionate and beautiful daughter. Despite his initial intentions, Jiang Yu finds himself falling in love with Cai Hong. When her father is mysteriously killed and Jiang Yu becomes the primary suspect, they must work together to uncover the truth behind the murder. As they navigate their complex relationship and search for answers, they discover unexpected connections and the unpredictable nature of fate. This is a 2015 Chinese drama series directed by Wu Jin Yuan.