Kusuo and his gaggle of self-proclaimed friends are back for more psychic mishaps; if he didn't have enough problems before, he has even more now.
Toritsuka persuades Kusuo to help him after a cute transfer student blunders into their lives, but she may be more than Kusuo can handle.
Now a third-year student, Kusuo lives as a normal teenager without psychic powers, but being normal is harder than he thought.