The Drama Queen
Explores the world of Marki Costello as she's hard at work not just building entertainment careers but building brands and teaching her clients how to be stars.
Marki's new clients get makeovers and the results are extreme; Michelle and Jacobi betray Angelica's trust.
Marki takes her clients from online to TV; Stephanie weighs the pros and cons of plastic surgery.
Marki works to rebrand the image of Pussycat Dolls' Robin Antin; brutally honest with a client; she and Tommy see a therapist.