The Elon Musk Show
In 1995, at the start of the Silicon Valley tech boom, Elon arrives with his younger brother Kimbal to join the gold rush and be part of the creation of the internet. Burdened with student debt, Elon and his brother create their first company.
In 2009, the financial crash sends shock waves across the world and threatens to cripple Elon. To realise his dream, Elon must gain the confidence of the financial markets to allow Tesla to become a viable company.