The Legend of TAOTIE
In the city of Wu Xia, restaurant Tian Xiang is renowned for its exquisite dishes, each uniquely tied to a story, moral lesson, or reflection on human nature. Tian Xiang is run by talented chef Zhu Cheng Bi (An Yue Xi) alongside her partner, accountant Chang Qing (Wang You Shuo). While the two often bicker, they've survived numerous challenges together that brought them even closer. However, things take a dark turn when the prince of the realm forces Cheng Bi to create a dish that will grant him immortality. In the process, she transforms into a Taotie – a mythical creature with an insatiable appetite that threatens to destroy the entire city. Can Chang Qing find Cheng Bi's heart inside the monster and help save Wu Xia? This drama was adapted from the webnovel of the same name by Yin Yu.