The Legend of the Blue Sea
Joon-jae brings a woman back to his hotel, unaware that she is a mermaid. The mermaid takes an interest in Joon-jae's laptop.
At the aquarium, Joon-jae encounters a woman being chased by security. Feeling a sense of déjà vu, he helps her escape and brings her home.