The Minions of Midas
The plot thickens after the extortionists make good on their threats, but throw Victor an unexpected lifeline.
As more people die under mysterious circumstances, Victor's guilt increases and his world begins to crumble; protests erupt in Madrid.
Victor confesses everything to Mónica, who starts to have doubts; Detective Conte grows obsessed with the case.
As Mónica distances herself, Victor takes a gamble with Detective Conte to thwart Midas; the protests in Madrid continue.