The Penguins Of Madagascar
A rookery of penguins with attitude in Central Park Zoo embark on what they see as a series of strike-force missions, until confronting an unwelcome challenge to its dominance.
Launchtime/Haunted Habitat
The penguins go to the moon and meet a moon cat. Marlene and Skipper travel down to the sewer to track down some scary night-time noises.
Marlene finds a lost egg and asks the penguins to help keep it safe. Skipper sets off a wild chase that gets him and Julien lost.
Skipper and the penguins bet that they will win a game against the lemurs. Julien passes a 'no feet touching' law and exiles Mort from the lemur habitat.
Animals mysteriously disappear after meeting the newest zoo animal. Maurice is left in charge when Julien is sent to the zoo infirmary.