The Storytellers in the Living Room
In the warm, intimate and comfortable space of a living room, a bunch of celebrities regale the audience with stories and experiences from their lives.
When Shit Happens featuring Roshan Abbas
Roshan Abbas talks about being stuck in the middle of nowhere, with a stomach on the verge of bursting and not a toilet in sight.
Maria Goretti talks about a fear that became a lifelong phobia that refused to go away, despite her best attempts to overcome it.
Director Rraj Kaushal believes that his actions as a parent and a human being have helped raise the perfect child, a gentle, affable soul called Vir, who could do no wrong.
For poet-songwriter Kausar Munir, nostalgia takes her back in time to when her grandmother led her through the rustic and bewitching sights of good old Bombay.