The Survivors, Colonia Dignidad
Colonia Dignidad was a unique case in the world. It was a sect and an evil empire based upon sexual abuse and exploitation.
The Survivors share what they know and reveal how bereft they became after decades of government inaction, media cover-ups, and the influence of the colony's network of connections.