The Truth About Jim
Amateur investigator Sierra Barter confronts a traumatic past and secrets that have plagued her family for generations.
Digging Up The Past
Sierra Barter contacts Jim's ex-wives, children and stepchildren and gets a horrific picture of the man Jim was and the horrors he inflicted on his own family.
Eight Murdered Girls
Jim Mordecai appeared as a friendly teacher to most but was a monster to others; Sierra reflects on the path of escalation that Jim's crimes took.
Sierra's uncle shares a disturbing story about Jim; a private detective urges Sierra to search for evidence; Sierra learns a terrible truth while rummaging through family storage.
With advanced technology, Sierra builds a DNA profile of Jim. Having compiled the necessary evidence, Sierra hands the files over to law enforcement in hopes they will investigate.