Lee Hae Na (Yerin), a skilled witch running a struggling witchcraft store, faces imminent closure due to poor business management. Han Ji Ho (Yonghee), an ordinary high school student with a unique ability to accomplish tasks through sheer willpower, joins her shop as a part-time employee. Initially unmotivated, Ji Ho becomes determined to help Hae Na save her store, combining his determination with her magical skills. As they work together, they must overcome the shop's financial challenges and find a way to keep the business alive. This is a 2022 South Korean drama series directed by Jung Sung Bin.