The World's Most Dangerous Show with Joko Winterscheidt
Joko Winterscheidt dives into one of humanity's biggest challenges, the climate crisis. Joko reaches his limits on this journey, driven to despair by the state of the world. He also meets people who are fighting for a better, more sustainable world.