The Wrong Mans
Lowly and hungover council employee Sam Pinkett answers a ringing mobile phone at a car accident site and suddenly finds himself mixed up in a deadly kidnap plot.
Bad Mans
Sam and Phil are sent to negotiate the release of a hostage but end up with an angry hostage of their own.
When Lau shows up at the council offices, Sam successfully negotiates the safe handover of Scarlett but Phil has his own ideas and nearly scuppers the plan.
Scarlett orders Sam and Phil to gatecrash a drug-fuelled party to retrieve a music box, inadvertently sending them into the middle of a poisonous assassination plot.