Tin Tem Jai
Growing up as neighbors in a small town, the friendship between Tin (Kantheephop Sirorattanaphanit) and Park (Tiger Aekapol Saeheng) was inevitable. The best of friends, it was only natural for Tin to move in with Park and his family, after tragedy struck. Practically brothers since adolescence, Tin and Park’s relationship is stronger than ever, but Tin is starting to feel like he wants more. Now a university art student, Tin runs an art class for the children in the neighborhood while Park works as a nurse at a local hospital. Still roommates, Tin often teases Park for his odd work schedule and the amount of time he spends at home doing nothing more than sleeping, but behind all his teasing Tin grows tired of hiding his growing crush on Park. Deciding to take a more direct approach, Tin confronts Park, telling him it’s time for them to start dating. With no desire to take their relationship to the next level, Park rejects Tin’s advances. But when Tin catches the eye of fellow art student Pholen (Noom Phongsathon Phuttha), Park begins to see things differently. Realizing his feelings for Tin might be deeper than he ever imagined, can Park win Tin’s heart before this unexpected rival snatches it away? Adapted from the web novel of the same name by Taohu Khai, “Tin Tem Jai” is a 2023 Thai romance drama produced by MFlow Entertainment.