Visions Of Greatness
The Driven
Legendary sprinter Michael Johnson and America's Cup-winning skipper Jimmy Spithill tell their stories of success through an unstoppable work ethic to continually improve.
The Explorers
Always pushing the limits, no matter the risk. Documentary film-maker Jimmy Chin and XPRIZE creator Peter Diamandis are explorers who are always looking for a new frontier.
Craig Venter, the man who mapped the human genome, and skateboard pioneer Stacy Peralta show how they persisted in the face of failure and ultimately achieved their dreams.