Who Are You: School 2015
A bullied high school orphan loses her memory in an accident and mistakenly takes the place of an identical-looking girl who has gone missing.
Despite living far apart and having completely different upbringings, high school students Lee Eun Bi and Ko Eun Byeol have an astonishing resemblance.
Eun Byeol's mother receives a call from the hospital after 10 days of desperate searching, informing her that her daughter has been found but has lost her memory.
A recent event and alleged bullying are the subjects of Yeong Eun's mother's demand for an investigation, but the situation is hampered by Eun Byeol's amnesia.
Eun Bi seeks to learn what transpired with Eun Byeol. Eun Byeol's mother rushes to the House of Love after finding a note in her daughter's bedroom.
A new transfer student who consistently wants to hang out with Eun Bi's friend circle adds to the confusion in her already complicated existence.
So Yeong prepares constantly to hurt Eun Bi. Even though Tae Gwang is secretly concerned about Eun Byeol, he pretends he is not bothered.